Köszöntjük a Renault Trucks Magyarország oldalán
Szállítási megoldás
Alternatív energiák : Víziónk
Mar. 31 2021
![Renault Trucks T on the road](/sites/default/files/styles/wide_banner_mobile_x1/public/2021-04/RT-Uptime_02_T_1.jpg.webp?itok=yqJbXV0r)
Víziónk
![Alternative nergies by Renault Trucks](/sites/default/files/2021-03/Alternatives%20Energies%20%28%2BMaster%20Z.E.%29%20Reduced.png)
Kiáltványunk
A tehergépkocsikra vonatkozó kibocsátási előírások sok évvel megelőzik a személygépkocsikra vonatkozó kibocsátási előírásokat. A részecskék, az NOx és minden más szennyezőanyag-kibocsátást szinte nullára csökkentették, különösen a jelenlegi Euro VI-D normával. A régi generációs járművek lecserélése újabbakra tehát jelentős eszköz a légszennyezés csökkentésére.
A globális felmelegedés elleni küzdelem és az üvegházhatást okozó gázok kibocsátásának csökkentése fontos kérdéssé vált. A CO2-kibocsátás csökkentése iparágunk új prioritása.
Nincs olyan tökéletes alternatíva, amely minden alkalmazásban és minden piacon hatékonyan helyettesíthetné a dízelüzemanyagot. Amire mi játszunk, az az, hogy a megfelelő közlekedési megoldást javasoljuk a megfelelő helyen, a megfelelő energiával.
A dízel, mint professzionális üzemanyag, továbbra is jó válasz a szállítási ágazat igényeire, különösen a regionális és nemzetközi fuvarozásban, ahol még hosszú évekig meghatározó üzemanyag marad. A "minden dízel" kizárása nem jelenti a dízel kizárását.
A távolsági fuvarozás környezeti lábnyomának csökkentésére a legjobb megoldás, ha továbbra is az üzemanyag-fogyasztás csökkentésére összpontosítunk. Az új generációs bioüzemanyagok, különösen a szintetikus paraffinüzemanyagok (HVO, XTL...) szintén támogatni fogják a CO2 további csökkentését.
A rövidebb távolságok vagy a városiasodott területekhez közelebbi területek esetében a sűrített földgáz - CNG - kiforrott választ ad a közlekedési ágazat kihívásaira. Hozzájárul a városi levegőminőség javításához és bevált megoldás. A földgáz azonban továbbra is átmeneti energia, mivel a társadalom áttörést vár a dízelhez képest a károsanyag-kibocsátás tekintetében.
A városi területek végső közlekedési megoldásának el kell érnie a nulla kibocsátást. Az elektromobilitás egyértelműen A megoldás a városi alkalmazások számára, és 2025-től kötelezővé válik. A Renault Trucks több mint 10 éves kiterjedt fejlesztési tevékenységével és az ügyfelekkel való együttműködésével ezen a területen felkészült arra, hogy az elektromos teherautók a városok új szabványává váljanak.