Ajánlólevél

A Delanchy csoport a Renault Trucks elektromos teherautóit alkalmazza

Terjesztés

Elektromobilitás

4min
Renault Trucks D Z.E. Delanchy

Brigitte Delanchy a Delanchy családi vállalkozás vezérigazgatója ,1968-ban alapította vállakozását Lorientban, mely ma már 3200 alkalmazottal és 1000 járművel országos lefedettséget biztosít. A fenntartható fejlődés és a környezetvédelem iránt kompromisszum nélkül elkötelezett vállalkozás ismét elektromos teherautókat használ.Renault Trucks tehergépkocsikat használ, és nagyon is a jövőbe tekint. Íme a történet Brigitte saját szavaival.

Renault Trucks Z.E Delanchy Illustration

"Imádom a munkámat! A logisztikai folyamatok irányítása, különösen, ha friss termékekről van szó, amelyeket 24 órán belül kell kiszállítani. Ez nemcsak hatékonyságot és hihetetlen figyelmet követel a részletekre, hanem az innovációhoz való reális hozzáállást is. Amikor 2017-ben úgy döntöttünk, hogy megvásárolunk egy elektromos teherautó prototípust a Renault Trucks-tól, teljesen tisztában voltam azzal, hogy valójában a jövőbe fektetek be. Ez a 100%-ban elektromos és csendes jármű még mindig Lyonban és környékén keresi a kenyerét. Minden este a lyoni Halles Paul Bocuse-ba szállít az előző nap Lorientban kifogott és a "klasszikus" hűtőkamionjainkkal szállított tenger gyümölcseivel.

Természetesen úgy döntöttünk, hogy erre a sikerre építve vásárolunk egy második elektromos járművet - egy Renault Trucks D Z.E.hogy a Rungis nemzetközi nagybani piacról kiszolgálhassuk Párizst. Ez a beruházás, túl azon, hogy kiegészíti járműparkunkat, része fenntartható fejlődési stratégiánknak, és a 2016-ban megkezdett energetikai átállásunknak, egyúttal partnerei lettünk a hidrogénnel működő Energy Observer, amelynek küldetése az, hogy a Földet körbejárja egy hat év alatt időszak alatt saját energiát termelve és felhasználva, valamint nulla üvegházhatású gáz- és finomrészecske-kibocsátással.

A közlekedési ágazat energiaátalakításának napi szintű megvalósítása

Az Energy Observerrel való partnerségen túlmenően már nagyon várom az első hidrogénszállító teherautót. Apám, Joseph, aki 1968-ban az első Saviem teherautók egyikével indította el a vállalatot, mindig is hitt a hidrogénben. Bizonyos értelemben folytatom a családi hagyományt! Nagy büszkeség számomra, hogy aktívan hozzájárulhatok a közlekedés energetikai átállásához. A Delanchy-nál ezt a gyakorlatban is tesszük a két Renault Trucks elektromos teherautónkkal, amelyek minden éjjel Lyonban és Párizsban közlekednek. Nincs kétségem afelől, hogy ez a jövő megoldása, és hogy széles körben elterjed majd.

 

Rövid távon remélem, hogy több új Renault elektromos teherautót is be tudunk vezetni a flottánkba. hogy biztosítsuk a a franciaországi nagyvárosok - Párizs, Lyon, Marseille, Bordeaux, Toulouse, Annecy stb. - kiszolgálását. - nem is beszélveOlaszországban és Spanyolországban, ahol szintén jelen vagyunk.

Valójában 2021-ben könnyen lehet, hogy körülbelül 20 elektromos teherautóra lesz szükségünk! De bármennyi is lesz, én hű maradok a Renault Truckshoz. A csapatuk úgy döntött, hogy velünk dolgozik a kalandjukon. Mindig mellettünk álltak a prototípusunk, mint az első üzleti modellünk működtetésében. És személy szerint büszke vagyok arra, hogy egy kicsit hozzájárultam ennek a járműnek az ipari sikeréhez.

A CSR-kötelezettségvállalások közúti teljesítése

Azzal, hogy a városi elektromos teherautók használata mellett döntöttünk, ténylegesen teljesítjük a Delanchy-csoport által vállalt CSR-kötelezettségeket. Nem csak a CO2 nitrogén-oxid (NOx) és a finom részecskék kibocsátását csökkentjük, hanem a hatékonyságot is javítjuk és javítjuk a vállalati imázsunkat. Az a tény, hogy elektromos teherautóink olyan csendesek, lehetővé teszi számunkra, hogy hogy éjszaka is szállíthassunk, a hűtési lánc megszakítása nélkül, a környezet és a lakosok károsítása nélkül.

 

Ezen kívül, a sofőrjeink különösen büszkék arra, hogy elektromos teherautókat vezetnek, és nagyon könnyen átálltak a dízelüzemű járművekről. Azt mondják, hogy a kezelés rendkívül egyszerű, bár a zaj hiánya elsőre kissé meglepő. Végül, ezek a teherautók - amelyek naponta több mint 60 mérföldet tesznek meg önállóan - a weboldalra van szükségük. kevesebb karbantartást igényelnek, mint mint a termikus motorral egyenértékűek. Ezt a szempontot figyelembe kell venni, amikor kiszámítjuk e járművek teljes tulajdonlási költségét az idő múlásával.