Köszöntjük a Renault Trucks Magyarország oldalán
NOYENS TRUCKS NV
Renault Trucks dealers at OLEN, Belgium
Zárva
Szám kijelzése
Nyitvatartási órák
| Hétfő | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Kedd | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Szerda | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Csütörtök | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Péntek | 07:30 - 12:00 / 12:30 - 18:00 |
| Szombat | 07:30 / 12:00 |
| Vasárnap | - |
General manager
danny@noyenstrucks.be
Sales contact
Danny Noyens
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
+32 (0)496 28 99 88
danny@noyenstrucks.be
Service contact
Dick De Groof
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
dick@noyenstrucks.be
Parts contact
Luc Pauwels
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
+32 (0)14 85 95 55
luc@noyenstrucks.be
4.2 / 5
99 Vélemény
25 February 2022
Kyazim Raim
Nesa lübezni
21 May 2025
Sherzodbek Khudoyarov
Kiváló kiszolgálás, barátságos személyzet, kínált kávé, van Wi-Fi
10 April 2025
Сергей Иванов
Менял в апреле 2025 тахограф в тягаче. Приехал с контейнером на шасси. Мест встать было предостаточно. Встал на свободное самостоятельно, без указаний. Отсоединил телегу. Записал километраж, название фирмы и номер тягача. Взял техпаспорт. Пошел в офис, где были приятные и веселые работники - женщина и мужчина. Мужчина взял техпаспорт, сверил информацию, попросил ключи и предложил ожидать. В офисе есть столовая с кофе, посудой, водой, мусорным ведром
Много стульев и столы. Есть шустрый вай-фай. Имеется туалет. Душа не видел.
Сделали всё достаточно быстро, сделал распечатку, где ребята механики поставили штампы сервиса.
Работники офиса даже распечатали мне таможенные документы по моей просьбе, за что им особое и отдельное спасибо!!!
Уровень сервиса и его команды очень высок!!!!! Вот бы все сервисы были такие компетентные и гостеприимные!
Всем удачи и шершавых дорог;)
3 June 2024
Lise Geerinckx
Meglátogattam a lovas szekeremmel, mert már nem indult el rendesen és mindenféle fényt mutatott. Eleinte dolgoztam rajta, és állítólag megoldottam, de amikor el akartam menni onnan, ugyanazokat a lámpákat kaptam. Akkoriban újra dolgozott rajta, kétszer kellett fizetni a munkaidőért, miközben végül beállítottak valamit, amit az elemző számítógépük már az első alkalommal jelez. Hazamentem, három nappal később, amikor megpróbáltam újraindítani a kamiont, nem csinált semmit, nem reagált a kulcsra, nem világított, nem hangzott, egyáltalán nem. Azzal az üzenettel hívtak, hogy nem igazán találom viccesnek, hogy 300 eurónál többet fizettem, csak azért, hogy a végén nagyobb bajom legyen, mint amivel jöttem. Telefonon csak annyit kapok, hogy "igen, akksit kell cserélni", arra a kérdésre, hogy tényleg sok munkaórát fizettem a múltkor, semmi választ. Nem fognak többet itt látni, mert a szolgáltatás tényleg nem megfelelő.
17 April 2025
k1000000 k1000000
A kamionban leeresztették a fülkét és betörték a szélvédőt, azt mondták, hogy leesett egy tárgy az ágyról, de ez a tárgy szilárdan rögzítve volt, ráadásul 2x kértem, hogy maradjak a garázsban és ellenőrizzem, hogy elkerüljem az ilyen eseteket, a végén, amikor az irodában várakoztam, hívtak és meglepetés volt!!!