Köszöntjük a Renault Trucks Magyarország oldalán
LA ROCHELLE POIDS LOURDS SAINT-VIVIEN
Renault Trucks dealers at SAINT VIVIEN, France
Zárva
Szám kijelzése
Nyitvatartási órák
| Hétfő | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Kedd | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Szerda | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Csütörtök | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Péntek | 08:15 - 12:00 / 14:00 - 17:45 |
| Szombat | 08:15 / 12:00 |
| Vasárnap | - |
General manager
Frederic POILANE
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
+33546300490
frederic.poilane@renault-trucks.net
Sales contact
Laurent RENAUD
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
05 46 30 04 90
laurent.renaud@renault-trucks.net
Service contact
Kevin Gerboin
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
+33546300490
+33607723040
kevin.gerboin@renault-trucks.net
Parts contact
Stephane MAGOIS
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
05 46 30 04 92
stephane.magois@renault-trucks.net
Rental contact
Alain Delozanne
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
+33546748501
alain.delozanne@renault-trucks.net
3.9 / 5
89 Vélemény
19 April 2025
Bertrand CHAMPION
Helló,
Egy telefonhívást követően a Renault Midlum hibája miatt, különösen az olajnyomásmérővel kapcsolatban, egy meglehetősen kellemetlen személlyel találkoztam. Elmagyaráztam a helyzetet, és kértem a hibaelhárítási lépéseket a probléma diagnosztizálásához, és kértem, hogy felvegyem-e a kapcsolatot a műhelyükkel. Megkérdezte, jártam-e valaha korábban a műhelyükben, és feltett néhány további kérdést, hogy megállapítsa, fizettem-e korábban nekik. Ezután beszélt a kollégájával, és hallottam, ahogy kószál, és nem igazán érdeklődik a problémám iránt. Néhány másodperccel később azt mondta: "Nos, nem tehetünk semmit, hívnia kell a közúti segélyszolgálatot, ez minden."
Ezért felvettem a kapcsolatot egy másik szervizzel, a Pérignyben található Garage Mullottal, ahol megbeszélhettem a problémát, és elvégeztem néhány hibaelhárítási lépést a probléma súlyosságának megállapítására. Szakemberek voltak, akik meghallgatták aggályaimat, ellentétben a Saint-Vivien-i Renault Trucks-szal... Remélem, soha többé nem találkozunk velük.
13 April 2023
jean philippe FLEURISSON
Egy hete egyeztetett időpont. A nyitáskor megérkezett napon a titkárság közölte, hogy a műhely mással van elfoglalva, és nem lesz időm a teherautómra...52km vissza 19t a semmiért, és a rá váró munka. Úgy tűnik, hogy az ügyfél gúnyolódása nem jelent problémát
4 March 2022
olivier chollet
2013 óta alapítottam, három traktorral, négy gabonapótkocsival, egy platós pótkocsival és egy MAN horgos targoncával rendelkezem.
A fékek kiegyensúlyozatlanságát követően elmentem tesztelni a fékeket, hogy beállítsam a bütyköket az egyik pótkocsin. A problémát azonosították, de aztán a dolgok bonyolulttá váltak! Visszamentem a műhelyrecepcióra a szerelővel és vártam a műhelyvezetőt/recepcióst. Eltelt néhány perc, és a szerelő azt mondta, hogy forduljak közvetlenül az alkatrészosztályhoz, mintha magam diagnosztizáltam volna a problémát! Így hát elmentem az alkatrészosztályra a regisztrációs okmánnyal, ahol közölték, hogy további információra van szükségük az utánfutóról. Közben visszatért a menedzser/recepciós, és heves vita alakult ki a szerelő, a vezető és az alkatrészosztály között a következőkben: Van munkarend? És mi a helyzet a trailer információival? Nincs válasz! (Senki sem vette a fáradságot, hogy elmenjen és összeszedje az infót a trailerből, ami mindössze 20 méterre volt!) Azt mondták, másnap visszahívnak. Így hát elmentem a szerelékemmel.
Hagytam, hogy elteljen a következő nap, és telefonhívás nélkül a nap végén visszamentem a műhelybe megkérdezni.
A recepciós visszatért a szerelővel, és közölte, hogy vissza kell jönnöm a pótkocsival, mert nem jegyezték fel a tengelyszámot!
Teljesen elképedve hagytam el a műhelyt.
Valós kommunikációs probléma van a műhellyel! Erősen javaslom, hogy ne menjek oda, pedig eddig is meg voltam elégedve az üzlet szolgáltatásával, ami igyekszik a legjobban tenni a dolgát.
Úgy döntöttem, hogy bemegyek a Pérignyben lévő Negotruck garázsba (már vásárlók, de távolabb). Az ott dolgozó csapat figyelmes és barátságos volt, elvégezte a diagnosztikát, és minden információt közölt az üzlettel. Kevesebb, mint két óra alatt adtak árajánlatot, telefonon, majd e-mailben időpontot ajánlottak.
Válasszon helyesen!
18 July 2021
Patrice Drapeau
Nagyon barátságos személyzet, figyelmes az ügyfelekre, jó ár-érték arány, ajánlom
22 August 2021
Vincent BRIDON
Javítás egy lakókocsin, jobb első csapágy, és 3,5 órát kértem a cseréjéért, szóval egy csapágyért hatalmas összeg.
Kicsit készpénzes tehén a nyaralás végére, tekintve, hogy a szerelőm mindkettőt kevesebb, mint 2 óra alatt elvégezte.
Vészhelyzetben oké, különben jobb máshova menni.
Vendégszeretet, semmi panaszra.
A jármű nagynyomású mosóval lett mosva.