Renault Trucks MAGYARORSZÁGForgalmazó keresése
Földmunkák
A FORDULÓK SZÁMÁNAK MAXIMALIZÁLÁSA
A földmunkák megkönnyítése
A földmunka járművek extrém használati körülményeknek vannak kitéve, gyakori túlterhelés és egy zárt területen belül, poros, sáros és nagy szintkülönbségű földutakon való üzemeltetés mellett. A Renault Trucks, hogy megfeleljen e magas követelményeket támasztó szakma igényeinek, az elismerten strapabíró C és K járműveket kínálja ügyfeleinek. A kényelmet illetően, a vezetőfülke ugyanolyan gondosan kidolgozott, kiváló kényelmet biztosít a járművezetőknek, mint a távolsági áruszállító járművek fülkéje.
Maximális teherbírás, megerősített alváz és kemény teszteknek alávetett fődarabok, hogy nehéz üzemeltetési körülmények között is helytálljanak: a C és K járművekkel maximalizálni tudja a járművei által teljesített fordulók számát, a nagyobb termelékenység érdekében.

380 MM-ES HASMAGASSÁG A TENGELY ALATT
hogy mindenféle terepen tudjon közlekedni, és leküzdje az akadályokat.

OFF-ROAD ÜZEMMÓD MUNKATERÜLETI HASZNÁLATHOZ
módosítja a sebességváltó fokozatváltási stratégiáját, hogy az a munkaterületen való vezetéshez igazodjon.

FELÉPÍTMÉNY-ELŐKÉSZÍTÉSEK
a hossztartókra előre felszerelt tartólemezek és rögzítőkonzolok, valamint az alváz és a fülke közötti elektromos interfészek segítségével.

CIKLON RENDSZERŰ LÉGSZŰRŐ
erősített kivitelű, hogy csökkenjen a karbantartási beavatkozások száma, és lehetővé váljon a motor mindennapi intenzív használata.

Optidriver Xtrem
nehéz földmunkákhoz készült.

OLDALSÓ FELLÉPŐ A FELÉPÍTMÉNY ELÉRÉSÉHEZ
hogy könnyen ellenőrizni lehessen a rakomány tartalmát.
A megfelelő renault trucks modellek
Renault Trucks K
6X4, 8X4 ÉS 8X6 TEHERGÉPKOCSI
Motor
- DTI 11 / DTI 13
- 6 hengeres soros dízelmotor, hengerenként 4 szelep, hátsó vezérlés
- Hengerűrtartalom: 10,8 l (DTI 11) és 12,8 l (DTI 13)
- Maximális teljesítmény: 338 kW (DTI 11) és 382 kW (DTI 13)
- Maximális nyomaték: 2200 Nm (DTI 11) és 2550 Nm (DTI 13)
Sebességváltó
- Optidriver XTREM, robotizált sebességváltó
Mellékhajtóművek
- PTO S81 – 1000 Nm vagy PTO S84 – 500 Nm
Tartósfék
- Optibrake, akár 300 kW (DTI 11) vagy 382 kW (DTI 13) teljesítménnyel
Vezetőfülke
- Day cab: nappali fülke normál tetővel
Gumiabroncsok
- 13 R22.5 vagy 315/80 R22.5
Felfüggesztések
- 9 tonna teherbírású, mechanikus első felfüggesztés
- 26, 32 vagy 38 tonna teherbírású változatban rendelhető hátsó felfüggesztés
Ajánlott opciók
- Poros környezetben való használatra alkalmas, ciklon rendszerű levegő-előszűrő
- Elektromos interfészek felépítményezéshez
- Alvázra szerelhető rögzítőkonzolok és tartólemezek
- Két narancssárga forgófény
- Oldalsó fellépő a rakomány eléréséhez
Renault Trucks C
6X4, 8X2*6, 8X4 ÉS OPTITRACK TEHERGÉPKOCSI
Motor
- DTI 11 / DTI 13
- 6 hengeres soros dízelmotor, hengerenként 4 szelep, hátsó vezérlés
- Hengerűrtartalom: 10,8 l (DTI 11) és 12,8 l (DTI 13)
- Maximális teljesítmény: 338 kW (DTI 11) és 382 kW (DTI 13)
- Maximális nyomaték: 2200 Nm (DTI 11) és 2550 Nm (DTI 13)
Sebességváltó
- Optidriver XTREM, robotizált sebességváltó
Mellékhajtóművek
- PTO S81 – 1000 Nm vagy PTO S84 – 500 Nm
Tartósfék
- Optibrake, akár 300 kW (DTI 11) vagy 382 kW (DTI 13) teljesítménnyel
Vezetőfülke
- Day cab: nappali fülke normál tetővel
Gumiabroncsok
- 13 R22.5 vagy 315/80 R22.5
Felfüggesztések
- 9 tonna teherbírású, mechanikus első felfüggesztés
- 21 vagy 26 tonna teherbírású változatban rendelhető hátsó felfüggesztés
AJÁNLOTT OPCIÓK
- Poros környezetben való használatra alkalmas, ciklon rendszerű levegő-előszűrő
- Alvázra szerelhető rögzítőkonzolok és tartólemezek
- Elektromos interfészek felépítményezéshez
- Két narancssárga forgófény
- Oldalsó fellépő a rakomány eléréséhez
- Kettős áttételű PMR 2191 híd
- Optitrack rendszer, két hidraulikus motorral felszerelt első tengellyel
- 100%-ban acélból készült lökhárító