RENAULT TRUCKS T HIGH
Renault Trucks

RENAULT TRUCKS T HIGH

Távolsági áruszállító tehergépkocsi

MOTOR DTI 13: 440/480/520 LE
Megengedett össztömeg 18 → 26 tonna
Megengedett szerelvény-össztömeg 40 → 60 tonna
FÜLKE

HIGH SLEEPER CAB:
MÉLY FÜLKE,
MAGAS TETŐ,
SÍK PADLÓ

KERÉKKÉPLET 4x2 6x2 Híd előtti tengely 6x2 Híd utáni tengely 6x2
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet
  • Item ipsum sit amet

ELŐNYÖK

  • Nyereségesség
  • Kényelem
  • Biztonság
  • SZOLGÁLTATÁSOK AZ ÖN IGÉNYEINEK MEGFELELŐEN

    SZOLGÁLTATÁSOK AZ ÖN IGÉNYEINEK MEGFELELŐEN

    ALACSONY ÜZEMANYAG-FOGYASZTÁS

    A kis súrlódású dugattyúk és a könnyű alkotóelemek a motor tömegét csökkentik.

    MAXIMÁLIS SZENNYEZÉS CSÖKKENTÉS

    Finomabb részecskeszűrő a maximális hatékonyság érdekében.

    MEGNÖVELT TARTÓSSÁG

    Korrózióálló, kobalt alapú szelepülés és vanádium bevonat az SCR-katalizátoron.

  • SZOLGÁLTATÁSOK AZ ÖN IGÉNYEINEK MEGFELELŐEN

    SZOLGÁLTATÁSOK AZ ÖN IGÉNYEINEK MEGFELELŐEN

    OPTIDRIVER ROBOTIZÁLT SEBESSÉGVÁLTÓ SZÉRIÁBAN

    a jobb fokozatváltási stratégia érdekében.

    AUTOMATIKUS MOTORLEÁLLÍTÁS

    a motor felesleges működésének kiküszöböléséhez.

    LETILTOTT POWER ÜZEMMÓD

    a túlfogyasztás elkerülésére.

    100%-BAN BIODÍZEL-KOMPATIBILIS

    A DTI 13 (480 LE-s) motor 100%-ban biodízel-kompatibilis, amely egy megújuló energiaforrásokból előállított és kizárólag növényi olajokból vagy állati zsírokból álló üzemanyag.

  • CSÖKKENTETT TÖMEG ÉS AERODINAMIKUS KIALAKÍTÁS

    CSÖKKENTETT TÖMEG ÉS AERODINAMIKUS KIALAKÍTÁS

    12°-KAL DÖNTÖTT SZÉLVÉDŐ

    a kisebb légellenállás érdekében.

    TRAPÉZ ALAKÚ FÜLKE

    2,3 méter elől és 2,5 méter hátul, amely elősegíti a légáramlást.

    KÜLÖNFÉLE TÍPUSÚ TETŐLÉGTERELŐK

    rögzített (88 mm), elektromosan vagy manuálisan állítható (285 mm-től 496 mm-ig), valamint behajtható oldalsó légterelők.

  • TAKARÍTSON MEG MÉG TÖBB ÜZEMANYAGOT!

    TAKARÍTSON MEG MÉG TÖBB ÜZEMANYAGOT!

    GAZDASÁGOS SEBESSÉGSZABÁLYOZÓ

    három, a gépjárművezető által kiválasztható vezetési móddal.

    OPTIVISION MAP BASED

    az optimális sebességváltás érdekében az úttopográfiára támaszkodik. Pontosabb topográfia, részletes tájékoztatás az útvonalakról, nincs kapcsolat megszakadás, 100%-os földrajzi lefedettség (beleértve az alagutakat is).

  • T HIGH, A HOSSZÚ UTAKHOZ TERVEZVE

    T HIGH, A HOSSZÚ UTAKHOZ TERVEZVE

    VÉGIG SÍK PADLÓ

    hogy a lehető legkönnyebben lehessen közlekedni a tehergépkocsi fülkéjében.

    800 MM SZÉLESSÉGIG KIHÚZHATÓ ALSÓ FEKHELY

    nagy, 40 kg/m3 sűrűségű szivacs és létrával megközelíthető felső fekhely.

    HALK ELEKTROMOS HŰTŐ

    térfogata 40 liter.

  • T HIGH MAXISPACE, UGYANÚGY, MINT OTTHON

    T HIGH MAXISPACE, UGYANÚGY, MINT OTTHON

    LEHAJTHATÓ ASZTAL

    a fogantyúba épített nyomógombbal, és habszivaccsal bélelt tárolóhelyet foglal magában az edények elhelyezéséhez.

    MÉG EGY TOVÁBBI TÁROLÓHELY

    a fülke hátsó részében, amely három tárolórekeszből áll.

    90°-BAN FORGATHATÓ UTASÜLÉS

    hogy a lehető legjobban kihasználhassa a szabad perceket.

  • ROADPAD, AZ ÖN ÚJ ÚTITÁRSA

    ROADPAD, AZ ÖN ÚJ ÚTITÁRSA

    RoadPad

  • MAXIMÁLIS BIZTONSÁG A JÁRMŰVEZETŐNEK ÉS A KÖZLEKEDŐKNEK

    MAXIMÁLIS BIZTONSÁG A JÁRMŰVEZETŐNEK ÉS A KÖZLEKEDŐKNEK

    OPTIMÁLIS LÁTÁSI VISZONYOK BÁRMILYEN LEGYEN IS AZ IDŐJÁRÁS

    Kanyarfényszórók, a nagyobb biztonság érdekében a kanyarokban, automata világítás- és ablaktörlő-kapcsolás.

    LEDES HÁTSÓ LÁMPÁK

    a karbantartási költségek csökkentése és a láthatóság növelése érdekében.

    AKÁR 4 KAMERA

    figyeli az utat a Roadpad segítségével.

  • TECHNOLÓGIA A SZEMÉLYI BIZTONSÁG SZOLGÁLATÁBAN

    TECHNOLÓGIA A SZEMÉLYI BIZTONSÁG SZOLGÁLATÁBAN

    SÁVELHAGYÁSRA FIGYELMEZTETŐ RENDSZER

    hangjelzéssel hívja fel a vezető figyelmét a jármű menetpályájáról való nem szándékos letérésre.

    AUTOMATIKUS VÉSZFÉKEZŐ RENDSZER és ADAPTÍV SEBESSÉGSZABÁLYOZÓ

    az automatikus vészfékező rendszer figyelmeztet az esetleges ütközés veszélyére, majd fékezi és teljesen megállítja a járművet, a vezető bármilyen beavatkozása nélkül. Az adaptív sebességszabályozó biztonságos követési távolságot tart az elöl haladó járműhöz képest.

    A MOTOR LEÁLLÍTÁSAKOR AUTOMATIKUSAN MŰKÖDÉSBE LÉPŐ ELEKTROMOS RÖGZÍTŐFÉK

GALÉRIA
  • BELSŐ/KÜLSŐ CSOMAGTARTÓ

    BELSŐ/KÜLSŐ CSOMAGTARTÓ

  • TÁVOLSÁGI ÁRUSZÁLLÍTÁSRA TERVEZVE

    TÁVOLSÁGI ÁRUSZÁLLÍTÁSRA TERVEZVE

  • ÁTALAKÍTHATÓ FELSŐ FEKHELY

    ÁTALAKÍTHATÓ FELSŐ FEKHELY

  • MÉG EGY TOVÁBBI TÁROLÓHELY (MAXISPACE FÜLKE)

    MÉG EGY TOVÁBBI TÁROLÓHELY (MAXISPACE FÜLKE)

  • BIZTONSÁGBAN VAN

    BIZTONSÁGBAN VAN

  • NAGYSZÁMÚ, OPTIMALIZÁLT TÁROLÓHELY

    NAGYSZÁMÚ, OPTIMALIZÁLT TÁROLÓHELY

ÜGYFÉL VÉLEMÉNYEK
„10/10-es értékelés a kényelemre, a kilátásra és a vezetésre.”

Jani Martikainen

Martom Oy vállalat

kényelem biztonság

Tesztvezetés Kapcsolat