Új járművek

FÖLDMUNKÁK

A FORDULÓK SZÁMÁNAK MAXIMALIZÁLÁSA

A földmunkák megkönnyítése

A földmunka járművek extrém használati körülményeknek vannak kitéve, gyakori túlterhelés és egy zárt területen belül, poros, sáros és nagy szintkülönbségű földutakon való üzemeltetés mellett. A Renault Trucks, hogy megfeleljen e magas követelményeket támasztó szakma igényeinek, az elismerten strapabíró C és K járműveket kínálja ügyfeleinek. A kényelmet illetően, a vezetőfülke ugyanolyan gondosan kidolgozott, kiváló kényelmet biztosít a járművezetőknek, mint a távolsági áruszállító járművek fülkéje.

Maximális teherbírás, megerősített alváz és kemény teszteknek alávetett fődarabok, hogy nehéz üzemeltetési körülmények között is helytálljanak: a C és K járművekkel maximalizálni tudja a járművei által teljesített fordulók számát, a nagyobb termelékenység érdekében.

380 mm

380 MM-ES HASMAGASSÁG A TENGELY ALATT
hogy mindenféle terepen tudjon közlekedni, és leküzdje az akadályokat.

OFF-ROAD ÜZEMMÓD MUNKATERÜLETI HASZNÁLATHOZ
módosítja a sebességváltó fokozatváltási stratégiáját, hogy az a munkaterületen való vezetéshez igazodjon.

FELÉPÍTMÉNY-ELŐKÉSZÍTÉSEK
a hossztartókra előre felszerelt tartólemezek és rögzítőkonzolok, valamint az alváz és a fülke közötti elektromos interfészek segítségével.

CIKLON RENDSZERŰ LÉGSZŰRŐ
erősített kivitelű, hogy csökkenjen a karbantartási beavatkozások száma, és lehetővé váljon a motor mindennapi intenzív használata.

Optidriver Xtrem
nehéz földmunkákhoz készült.

OLDALSÓ FELLÉPŐ A FELÉPÍTMÉNY ELÉRÉSÉHEZ
hogy könnyen ellenőrizni lehessen a rakomány tartalmát.

 

 

A megfelelő renault trucks modellek

Renault Trucks K
6X4, 8X4 ÉS 8X6 TEHERGÉPKOCSI

Motor

  • DTI 11 / DTI 13
  • 6 hengeres soros dízelmotor, hengerenként 4 szelep, hátsó vezérlés
  • Hengerűrtartalom: 10,8 l (DTI 11) és 12,8 l (DTI 13)
  • Maximális teljesítmény: 338 kW (DTI 11) és 382 kW (DTI 13)
  • Maximális nyomaték: 2200 Nm (DTI 11) és 2550 Nm (DTI 13)

Sebességváltó

  • Optidriver XTREM, robotizált sebességváltó

Mellékhajtóművek

  • PTO S81 – 1000 Nm vagy PTO S84 – 500 Nm

Tartósfék

  • Optibrake, akár 300 kW (DTI 11) vagy 382 kW (DTI 13) teljesítménnyel

Vezetőfülke

  • Day cab: nappali fülke normál tetővel

Gumiabroncsok

  • 13 R22.5 vagy 315/80 R22.5

Felfüggesztések

  • 9 tonna teherbírású, mechanikus első felfüggesztés
  • 26, 32 vagy 38 tonna teherbírású változatban rendelhető hátsó felfüggesztés

Ajánlott opciók

  • Poros környezetben való használatra alkalmas, ciklon rendszerű levegő-előszűrő
  • Elektromos interfészek felépítményezéshez
  • Alvázra szerelhető rögzítőkonzolok és tartólemezek
  • Két narancssárga forgófény
  • Oldalsó fellépő a rakomány eléréséhez

 

Renault Trucks C
6X4, 8X2*6, 8X4 ÉS OPTITRACK TEHERGÉPKOCSI

Motor

  • DTI 11 / DTI 13
  • 6 hengeres soros dízelmotor, hengerenként 4 szelep, hátsó vezérlés
  • Hengerűrtartalom: 10,8 l (DTI 11) és 12,8 l (DTI 13)
  • Maximális teljesítmény: 338 kW (DTI 11) és 382 kW (DTI 13)
  • Maximális nyomaték: 2200 Nm (DTI 11) és 2550 Nm (DTI 13)

Sebességváltó

  • Optidriver XTREM, robotizált sebességváltó

Mellékhajtóművek

  • PTO S81 – 1000 Nm vagy PTO S84 – 500 Nm

Tartósfék

  • Optibrake, akár 300 kW (DTI 11) vagy 382 kW (DTI 13) teljesítménnyel

Vezetőfülke

  • Day cab: nappali fülke normál tetővel

Gumiabroncsok

  • 13 R22.5 vagy 315/80 R22.5

Felfüggesztések

  • 9 tonna teherbírású, mechanikus első felfüggesztés
  • 21 vagy 26 tonna teherbírású változatban rendelhető hátsó felfüggesztés

AJÁNLOTT OPCIÓK

  • Poros környezetben való használatra alkalmas, ciklon rendszerű levegő-előszűrő
  • Alvázra szerelhető rögzítőkonzolok és tartólemezek
  • Elektromos interfészek felépítményezéshez
  • Két narancssárga forgófény
  • Oldalsó fellépő a rakomány eléréséhez
  • Kettős áttételű PMR 2191 híd
  • Optitrack rendszer, két hidraulikus motorral felszerelt első tengellyel
  • 100%-ban acélból készült lökhárító