Új járművek

ANYAGSZÁLLÍTÁS

HOZZA KI A MAXIMUMOT MINDEN FORDULÓBÓL

A munkaterület megközelítése

A munkaterület megközelítése nehéznek bizonyulhat az el nem egyengetett utak és a meredek emelkedők miatt. A Renault Trucks építőipari járműcsaládja olyan vonóerőt és manőverezhetőséget kínál, amellyel az összes munkaterület kiszolgálható, még a legnehezebben megközelíthetők is. A gépjárművezetők kényelmes, ergonomikus fülkében dolgozhatnak a mindennapi munkájukat megkönnyítő sokféle felszereléssel.

A Renault Trucks építőipari járműcsaládjai az anyagszállítás igényeinek megfelelően lettek kialakítva: nagy hasznos terhet kínálnak a fordulók hatékonyságának maximalizálására, jó manőverezhetőséget az összes építési helyszín megközelítésére, és számos előkészítési helyet a daru típusú berendezések felszerelésének megkönnyítésére.

Renault trucks C Cab 2.5 m
22,8 t-ig terjedő hasznos teherrel és számos mechanikus és elektromos előkészítéssel a daruk beszerelésének megkönnyítésére.

Renault Trucks C Cab 2.3 m
két fellépővel rendelkező szűk fülkével, mely ideális az építőipari használathoz városi környezetben.

Renault Master
a legnagyobb igénybevételt jelentő használathoz is megfelelő vonóerőt nyújtó megoldások kínálata.

- 90 cm

C Tridem 8x4
a 8x4-es modelleknél jobban manőverezhető, a 6x4-es modelleknél pedig jobban terhelhető.

Könnyű beszállás a fülkébe (C Cab 2,3 m)
kétfokú, létra típusú fellépővel.

Motor alatti védőlemez (Renault Master)
a földutakon történő vezetéshez.

 

Az ön renault trucks-konfigurációja

Renault Trucks C Cab 2.5 M
8x4 tridem

Motor

  • DTI 11 / DTI 13
  • Dízel, 6 hengeres, soros elrendezésű
  • Teljesítmény: 380 LE-től 520 LE-ig
  • Maximális nyomaték: 2550 Nm

Sebességváltó

  • Optidriver robotizált sebességváltó szériában

Ajánlott opciók

  • A karosszériához való hozzáférést biztosító oldalsó fellépő (Day Cab)
  • Elektromos elosztóegység felépítményezéshez
  • Lemezek és rögzítőelemek daru felszereléséhez
  • Optitrack: hidraulikus rásegítés a jármű elején
  • Tridem: kormányzott, felemelhető 3. hátsó tengely a fordulókör sugarának csökkentésére

 

Renault Trucks C Cab 2.3 M
6X4

Motor

  • DTI 8
  • Dízel, 6 hengeres, soros elrendezésű
  • Teljesítmény: 250 LE-től 320 LE-ig
  • Maximális nyomaték: 1200 Nm

Sebességváltó

  • Optidriver robotizált sebességváltó szériában

Ajánlott opciók

  • Lemezek és rögzítőelemek daru felszereléséhez
  • Elektromos elosztóegység felépítményezéshez
  • Hátsó fülkeablak
  • 9 tonna teherbírású első tengely

 

Renault Trucks D Cab 2.1 M
4x2 vagy 4x4

Motor

  • DTI 8 (280 LE), dízel, 6 hengeres
  • DTI 11 (430 LE), dízel, 6 hengeres
  • NGT 9 (320 LE), földgáz

Műszakilag megengedett össztömeg

  • 19 t-tól 26 t-ig

Sebességváltó

  • Optidriver (robotizált sebességváltó) vagy Allison

Ajánlott opciók

  • Első tengely 9 t-ig
  • Kormányzott 3. hátsó tengely 9 t-ig
  • Kilátást biztosító ajtó az utasoldalon
  • Teljes légrugós felfüggesztés

 

Renault Master
4x2 vagy 4x4

Motor

  • dCi 2.3
  • Dízel, 4 hengeres, soros elrendezésű, biturbó
  • Teljesítmény: 110 LE-től 170 LE-ig
  • Maximális nyomaték: 380 Nm

Sebességváltó

  • Manuelle ou robotisée

Hajtás

  • Elsőkerék-hajtás vagy hátsókerék-hajtás

Tengelytáv

  • 3682 mm-től 4332 mm-ig

Ajánlott opciók

  • Motor alatti védőlemez
  • Négy évszakos gumiabroncsok
  • Első és hátsó sárfogó gumik
  • Elektromos elosztóegység felépítményezéshez
  • Vonóhorog